Ted Träning

Godmorgon fredag!

Vaknade runt 8 tiden idag, kan knappt komma ihåg när jag gick upp så sent sist.. Haha nu känner jag mig pigg iallafall ;)
 
Igår så red jag & Ebba ut, hon red Winnie och jag Bernity efter uteritten tog vi några språng i paddocken.
Innan Ebba kom red jag serier med Quantas och hoppade några enkla räcken med henne, hon var superpigg! Klippte henne i onsdags så nu är hon lite extra på tårna. Ska klippa Bernity & Winnie nästa vecka.
 
Idag är det dax för hopptärning för Ted för första gången sen min födelsedag den 7 juni..
Nu är det träning i Vallentuna. Förrut tränade jag alltid för Ted på Runsten och sen var det i Mariefred och förra året höll han till på Södertälje och nu är det Vallentuna.
Det ska bli riktigt roligt faktiskt, även fast jag inte hoppar så högt längre men vad gör de. Kul att hoppa ändå :)
 

Det blir Bernity som får följa med och hoppträna, tror hon blir glad!
 
 
Molly busen <3 Morgonmys!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar