Ingen Tandläkare idag inte

Idag skulle jag egntligen till tandläkare för att göra en rensning inför en rotfyllning men jag vaknade upp med världens igen täppta näsa och då blir det såå jobbigt att vara hos tandläkaren så jag bokade om den till 2 december kl 8! Hoppas att jag är helt frisk då! Känner att jag är påväg att bli sjuk.. men än så länge är jag hyffsat frisk till att gymma! ;)
 
Idag kommer Ebba & ska rida hos mig! Tror det blir en uteritt tillsammans, vi får se har inte riktigt bestämmt mig ännu!
 
Igår var jag på bio med Hanna & Kim och såg Hunger games 2, bra tycker jag! Satt på helspänning genom hela filmen..
 
 
Här är en mysig bild från när jag Hanna & Hanna var på härlig Brunch på Djurgårdbrunn i söndags!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar